Support

Utan vår support skulle många verksamheter bokstavligt stanna upp.

Vi finns här för dig

I de kundundersökningar vi regelbundet genomför får vi gång på gång bekräftat att vår support hör till våra mest uppskattade avdelningar. Varje år hanterar vi omkring 50 000 ärenden. Det kan röra sig om allt från vilken produkt kunden ska välja, och hur man monterar den, till returhanteringsfrågor.

Om ärendet inte är akut är vi tacksamma om du kontaktar oss via mejl, annars finns vi tillgängliga på telefon under arbetstid. Du hittar vår mejladress i Autokatalogen.

Tommy Andersson
Chef Support

Säljsupport

Vi delar upp vår support i två spetskompetensområden. Vår säljsupport hjälper dig med att lägga order, hitta rätt produkt för dina behov och svara på frågor om leverans och tillgång. Mycket av det här kan du själv lösa med hjälp av Autokatalogen, men när du går bet eller vill ha en diskussionspartner finns vi här för dig.

Gå till Autokatalogen

Teknisk support

Som namnet antyder löser vår tekniska support de mer handgripliga frågorna. Om du har problem vid montering av våra produkter eller behöver hjälp med någon av våra tjänster, då finns vårt team ett mejl eller samtal bort.

Vill du veta mer om KGK?

Vi är med dig hela vägen

Vi känner inte att vårt ansvar tar slut när du köpt en vara eller tjänst av oss. Din affär är vår affär. Därför startade vi KGK Academy.

Läs mer om KGK Academy

Logistik är omtanke

Genom tätt samarbete med våra leverantörer och partners säkrar vi att rätt varor kommer fram i rätt tid.

Läs mer om Logistik

KGK Solutions

Låt oss göra dig en tjänst.

Läs mer om KGK Solutions